جستجوگر پیشرفته






ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط عابدینی نیا در تاریخ 1394/06/12 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

سلام همکار عزیز جناب آقای دستجردی . اگر براتون میسر هست یکی دو نمونه از برنامه سالانه دبیرستان متوسطه اول بری حقیر ارسال فرمایید . پیشاپیش از لطفتون ممنون هستم . عابدینی نیا مدیر آموزشگاه از ملایر
پاسخ : سلام جناب اقای عابدینی عزیز. قبلا داشتم اگه پیداشون کنم تا 48 ساعت اینده براتون ارسال می کنم. موفق باشید

این نظر توسط maryam در تاریخ 1393/08/27 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

با سلام
خسته نباشید.
ضمن تشکر از زحمات شما همکار خوبم اگه ممکنه یک نمونه از برنامه سالانه معاون آموزشی به ایمیل من ارسال کنید ممنون میشم. بنده ساکن بندرانزلی می باشم

این نظر توسط کرم الله نقدی نیا معاون آموزشی از ایلام در تاریخ 1393/04/01 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

با سلام
ضمن تشکر از زحمات شما همکار خوبم اگه ممکنه یک نمونه از برنامه سالانه معاون آموزشی را به جیمیل من ارسال کنید ممنون هستم در ضمن من در استان ایلام شهرستان ایلام دبیرستان نمونه جواد الائمه (ع) معاون آموزشی هستم . با سپاس مجدد.
پاسخ : سلام. همکار عزیز.این هفته حسابی درگیرم اما سعی می کنم در اولین فرصت انشاالله براتون یکی دو نمونه بفرستم. موفق باشید

این نظر توسط قفغثق در تاریخ 1392/10/01 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش





مطالب تصادفی
جو مدرسه یا کلاس درس
نشاط و شادابی دانش آموزان در مدرسه
طرح درس (انقباض و انبساط)
سطح و مساحت
ادبیات سوم راهنمایی
پیام تبریک انتصاب
اعضای بدن
پیام وزیر آموزش و پرورش
فرم خود ارزیابی
نمونه سوال علوم
نمونه سوال ریاضی ششم
همه چیز درباره آب
امتحان علوم تجربی پایه ی ششم
تکالیف مهارت محور
دانلود کلیپ های تدریس
فیلم آموزشی رنگین کمان
رویکرد برنامه درس تعلیم و تربیت دینی
درایور دستگاه های فتوکپی
شرح وظایف معاونین و دیگر پرسنل
شیوه نامه - آیین نامه
شیوه نامه ارزشیابی
گزارش پیشرفت تحصیلی و تربیتی
کرونا ویروس
محتوای آموزشی پایه ششم
شما چه رنگی هستید؟
عید مبعث
به هم ریختگی فونتهای یک متن
کتب ریاضی ششم و راهنمای تدریس آن
نمونه طرح درس علوم تجربی پنجم ابتدایی
طرح درس قرآن
ماده و تبصره اما پراکنده !!!!
راهنمای تدریس ریاضی
اهداف دوره ابتدایی بر اساس ساحت های ششگانه
پاورپوینت درسی
پژوهش در عمل
علوم سوم
سوالات المپیاد ریاضی
دهه فاطمیه
شرایط ثبت‌نام و ادامه تحصیل دانش‌آموزان اتباع خارجی
دانلود منیجر
لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .