جستجوگر پیشرفته






موضوع : مدارس هوشمند , نرم افزارها , نرم افزار , نرم افزارهای آموزشی , رایانه ,

مدتی قبل این افتخار را داشتم در جلسات آموزش و کارگاههایی که برای همکاران و معلمین مدارس ابتدایی دوره دوم آموزش و پرورش شهرستان بیرجند برگزار شد بعنوان مدرس در خدمت همکاران محترم باشم.

در این جلسات سایت ها و نرم افزارهایی که می توانند به ما در روند تدریس و جریان آموزش کمک کنند معرفی شدند و روش کار انها آموزش داده شد

در این جلسات مقرر گردید بعضی از این فایل ها و مطالب را در سایت معلمان فردا قرار دهم تا همکاران در صورت نیاز بتوانند به ان رجوع نمایند.

یکی از انها سایت تبدیل گفتار به نوشتار بود . در مواردی که متن طولانی برای تایپ داشته باشیم و یا در تایپ کردن مطالب کند باشیم یکی از روش هایی که می تواند به ما کمک کند استفاده از سایت sreachtexteer.com   می باشد.

 

کلیپ نحوه کار و آموزش آنرا می توانید از اینجــا دانلـــود نمایید.

 

مهم ترین سایت هایی که در این جلسات معرفی شدند و  با فعالیت های انها و نحوه دریافت مطلب از انها آشنا شدیم عبارت بودند از:

 

www.ted.com/talks?language=fa

https://www.vidoal.com

https://phet.colorado.edu

https://www.speechtexter.com/

 

از شما همکاران خوبم بابت تاخیر در ارسال این مطلب عذرخواهم



امتیاز :

برچسب ها : تبدیل،گفتار،به،نوشتار , سایت تایپ مطلب،آموزش اینترنت , روش های سرچ مطلب،در،اینترنت , نرم افزار نگارا،نرم افزار ساخت کتب،ورق زن , نرم افزار اسنگیت , آموزش نرم افزار،اسنگیت , دانلود،نرم افزار،کیف،الکترونیک،آریا , آموزش نر افزارهای آموزشی , آموزش،نرم افزارهای مدارس ,
آموزش نرم افزار ،اینترنت وسایت های آموزشی نوشته شده در سه شنبه 1397/11/09 ساعت 0:52

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .