جستجوگر پیشرفته






موضوع : ترفندهای کامپیوتر , رایانه ,

ذخیره خودکار فایل در آفیس

 

خیلی اوقات اتفاق می افتد در خانه یا مدرسه با قطعي برق، هنگ‌كردن سيستم‌عامل، خاموش‌ شدن يا ریستارت کردن رایانه توسط کودک شما که بازی می کند یا به هر دلیل دیگری باعث شده است نتيجه زحمات ساعت‌ها کار و تلاش شما در ايجاد يا ويرايش يك فايل از بین برود و ‌بايد تمام کار را دوباره از ابتدا انجام دهیم. برای جلوگیری از اتلاف وقت و... بهتر است تنظیمات افیس کامپیوترمان را کمی دستکاری کنیم.

مجموعه نرم‌افزاري آفيس قابليتي دارد كه به كمك آن در بازه‌هاي زماني از پيش تعيين‌ شده فايل شما به‌صورت خودكار روي هارد‌ديسك ذخيره مي‌شود و در صورت بروز اين شرايط مي‌توانيد فايل ذخيره‌شده را بازيابي كنيد. اين فايل باتوجه به بازه زماني كه تعیین 

 

میکنید قادر است اطلاعات را نيز براي شما بازيابي كند، كه به‌طور پيش‌فرض نيز اين مدت زمان روي پنج دقيقه تنظيم شده است که شما می توانید آنرا تغییر دهید..

روش كار (تنظیم):

را اجرا کنیدWord 2013 

- روی گزینه FILE در سمت چپ صفحه کلیک نمایید

- Options را انتخاب كنيد

-  save را از گزینه های موچود انتخاب نمایید

  Save document  - در قسمت و بازه زماني مشخص شده در مقابل عبارت

را به عدد دلخواه خود تغيير دهيد. AutoRecover information every 

- تغييرات را ذخيره كرده و با خيال راحت استفاده کنید اکنون هر کدام از اتفاقاتی که ابتدا ذکر شد اگر بیفتد متن شما که با صرف وقت و انرژی زیاد تایپ کرده بودید از بین نخواهد رفت.

  اين روش در نرم‌افزارهاي آفيس2003، 2007 و 2010 نيز با تغييرات جزئی قابل استفاده است.

منبع: ترفندستان



امتیاز :

برچسب ها : ذخیره خودبخودی افیس , بطور خودکار فایل های افیس ذخیره شود , چگونه فایل های افیس ذخیره گردد , ذخیره اتوماتیک فایل ها در کامپیوتر , ذخیره خودکار و پیش فرض ورد , ذخیره خوکار روی هارد , تنطیمات افیس روی رایانه , تایپ کردن در کلاس درس و مدارس , اموزش پرورش ,
ذخیره فایلهای آفیس نوشته شده در دوشنبه 1391/12/28 ساعت 23:52

مطالب مرتبط



ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .