جستجوگر پیشرفته






موضوع : رنگارنگ , اخبار آموزش و پرورش ,

اهداف دوره های تحصیلی

نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی

جمهوری اسلامی ایران

 

نظر به اینکه اهداف دوره های تحصیلی به منظور تجلی اهداف آموزش و پرورش متناسب با ویژگی ها و شرایط سنی دانش آموزان در دوره مربوط تدوین شده است تا زمینه دستیابی انان به شایستگی های پایه را فراهم آورد و به رشد متوازن و همه جانبه ایشان کمک نماید این اهداف مبتنی بر اسناد بالادستی ، بویژه سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش ، مبانی نظری و سند تحول بنیادین اموزش و پرورش به تفکیک ساحت های ششگانه تعلیم وتربیت به تصویب رسیده است و بعنوان اهداف نظام تعلیم و تربیت مبین درجات دستیابی به مراتب حیات طیبه است.

تصویب این اهداف مدیران ، برنامه ریزان و عوامل سهیم و موثر در تعلیم و تربیت دانش آموزان را مکلف نموده است ضمن تلاش جدی برای تحقق انها در برنامه ریزی امور، سازماندهی فعالیت ها و انجام وظایف خود به گونه ای عمل کنند تا دانش آموزان در پایان هریک از دوره های تحصیلی به اهداف تعیین شده دست یابند.

 به منظور عملیاتی نمودن اهداف مذکور با عنایت به ابلاغ برنامه وزارت آموزش و پرورش طی بخشنامه شماره 140/116 مورخ 99.2.3 موارد زیر ابلاغ گردیده است.

بخشنامه و اهداف تحصیلی دوره های مختلف تحصیلی را از لینک زیر در ادامه مطلب می توانید دریافت نمایید.

 

دانلود اهداف دوره های تحصیلی



امتیاز :

برچسب ها : اهداف دوره های تحصیلی , وزارت آموزش و پرورش , ساحت های ششگانه،تعلیم،و،تربیت , مبانی نظری و سند تحول بنیادین اموزش و پرورش , اهداف دوره ابتدایی،اهداف،دوره متوسطه , اهداف مقطع ابتدایی و متوسطه , متوسطه،اول،متوسطه،دوم , معلمان فردا , شهرام دستجردی ,
اهداف دوره های تحصیلی نوشته شده در شنبه 1399/02/27 ساعت 19:25

مطالب مرتبط



ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .