جستجوگر پیشرفته






موضوع : فرم های مورد نیاز مدرسه ,

سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان
 

برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان جهت غربالگری جسمی و ذهنی نوآموزان 6 ساله آماده ورود به دبستان، مطابق برنامه پنجم توسعه کشور، مصوبه هیأت محترم وزیران و اساسنامه سازمان در تمام کشور اجرا می شود.

ضرورت اجرا:

پژوهش ها و بررسی های تربیتی نشان می دهد که توجه به سلامت جسمی و ذهنی کودکان، تحولات طبیعی آنها را در طی مراحل رشد تضمین می کند و عدم شناسایی و توجه به مشکلات جسمی و ذهنی می تواند سلامت کلی کودکان را به مخاطره انداخته و انواع مشکلات تحصیلی و رفتاری را برای آنها به همراه داشته باشد. براساس آمارهای بین المللی بین 10 تا 15 درصد از کودکان به نحوی دارای مشکلات جسمی، حسی یا ناتوانی های رشدی هستند و تشخیص به موقع این کودکان نه تنها می تواند از بروز معلولیت در آنها جلوگیری نماید بلکه در رفع مشکلات آموزشی آنان نیز موثر واقع خواهد شد و عدم شناخت به موقع مشکلات این کودکان باعث می شود .که آنها دو تا سه سال در مدارس عادی مشغول به تحصیل شوند و پس از آن به واسطه ی وجود نارسایی های مختلف جسمانی و یا عقب ماندگی های ذهنی قادر به ادامه تحصیل نباشند و آنگاه به آموزش ویژه هدایت شوند.

با توجه به این ضرورت ها سازمان آموزش و پرورش استثنایی با همکاری دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، اقدام به اجرای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به مدرسه نموده است.

 اهداف:

هدف اصلی و عمده این برنامه ، تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی های جسمی، ارزیابی وضعیت ذهنی کودکان بدو ورود به مدرسه، کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل بعضی از عوامل موثر بر افت تحصیلی، بررسی میزان شیوع اختلالات جسمانی و روانی کودکان دارای مشکل و صدور شناسنامه سلامت برای تمامی کودکان است.

این برنامه در دو مرحله مقدماتی (غربال گری) و تخصصی اجرا میشود.

مرحله مقدماتیشامل ارزیابی های بینایی،دیدرنگ، شنوایی،گفتار،آمادگی تحصیلی،اختلالات جسمی-حرکتی اندازه



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : سنجش سلامت و امادگی کودکان بدو ورود به دبستان , اهداف طرح سنجش سلامت , دانلود شناسنامه سلامت , دستورالعمل و راهنمای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان , آموزش و پرورش،خراسان جنوبی،سربیشه،بیرجند،استثنایی ,
طرح سنجش نوشته شده در پنجشنبه 1393/04/05 ساعت 1:21

موضوع : ترفندهای کامپیوتر , رایانه ,

آموزش رجیستر نرم افزار با استفاده از فایل Crack:


1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 –
با اجرای فایل .exe یا .msi به نصب نرم افزار بپردازید.
3 –
بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 –
بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و محتویات موجود در این پوشه را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید.
5 –
پس از کپی محتویات ممکن است با اخطار تکراری بودن فایل رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
6 –
نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.

نکته:
گاهی در روش رجیستر نرم افزار با استفاده از فایل Crack، ممکن است برنامه ی مورد نظر به طور کامل رجیستر نشود و پس از اجرای نرم افزار پنجره ی مربوط به لایسنس برنامه نمایان گردد.
در اینگونه موارد دو حالت رخ می دهد:
حالت اول: در این حالت با توجه به اطلاعاتی که در پنجره ی لایسنس برنامه از شما خواسته شده اقدام به وارد کردن اطلاعات دلخواه در کادرهای خالی نمایید.
به عنوان مثال: در پنجره ی لایسنس برنامه کادرهای نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، سریال و … خالی هستند، بدین ترتیب شما باید نام، نام خانوادگی و ایمیل خودتان یا مشخصات جعلی را وارد نمایید و همچنین برای سریال نیز می توانید از ارقام مختلف مانند 123456789 استفاده کنید.
حالت دوم: در پوشه ی مربوط به نرم افزار دانلود شده علاوه بر فایل Crack، فایل های دیگری نظیر Serial.txt یا Keygen.exe یا Patch.exe نیز وجود داشته باشند که در اینصورت پس انجام مراحل رجیستر نرم افزار با استفاده از فایل



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : روش کرک یا ریجستر نرم افزار , استفاده از فایل Keygen.exe , آموزش اجرای فایل های ایمیج , لایسنس چیست؟ , ابدیت نرم افزارها , نصب نرم افزار , کامپیوترهای مدارس ,
آموزش رجیستر کردن نرم افزارها نوشته شده در جمعه 1393/03/30 ساعت 2:14

موضوع : نرم افزارهای آموزشی , دانلود نرم افزار , خوشنویسی ,

نرم افزار خوشنویسی میرعماد

نتیجه تصویری برای میرعماد

 

محصولی منحصر به فرد از نرم افزاری مـریم، که خطوط خوشنویسی: نستعلیق، شکسته، تحریری، ثلث، نسخ، معلّی و ریحان و پیرآموز (نوعی کوفی) را در WordPad ،Notepad ،Word و تمامی نرم افزارهای Office در اختیار کاربر قرار می دهد. می توانید با این خطوط زیبا بنویسید، ترکیب بندی کنید، پرینت بگیرید یا PDF کنید و در کمال زیبایی برای دوستانتان ارسال کنید یا به برنامه های گرافیکی منتقل کنید.

میرعمــــاد دارنده عنوان بهترین ابزار توسعه خط فارسی در محیط دیجیتال، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.

برخی از امکانات این نرم افزار به نقل از سایت سازنده :

قابل اجرا در ویندوزهای XP تا Win7 نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیت
امکان استفاده در Office 2000 تا ۲۰۱۰
خروجی گرافیکی با فرمتهای: AI ، EMF ، BMP
تغییر کشیدگی ها
ترکیب حروف
جابجایی حروف، نقاط و اعراب بنا سلیقه نویسنده
پشتیبانی حروف فارسی، عربی
اعراب گذاری کامل در خط نسخ و ریحان

دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

 

دوستان عزیز اگر تابحال از نرم افزار استفاده نکرده اید و حدس می زنید با توضیحاتی که در قسمت نظرات داده ام هنوز هم نخواهید توانست نرم افزار را راه اندازی کنین علی الخصوص برای قفل نرم افزار و ... بهتره برای حل مشکل و سوالاتی که دارین به سایت سازنده مراجعه نمایید و سپس اقدام به دانلود نمایید.



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : دانلود نرم افزار خوشنویسی میرعماد MirEmad 2.5.1 , اموزش خوشنویسی , خط نستعلیق , شکسته نستعلیق , نسخ،ثلث،ریحان , ویندوز7 , اموزش و پرورش خراسان جنوبی،سربیشه،بیرجند،مود , دستجرد مود , نرم افزار خوشنویسی , خطاطی آسان ,
دانلود نرم افزار خوشنویسی میرعماد MirEmad 2.5.1 نوشته شده در سه شنبه 1393/03/27 ساعت 17:14

موضوع : سیستم دانش اموزی ,

چگونگی نصب سیستم دانش آموزی

 

فایل نصب را اجرا و در کادر باز شده کد آموزشگاه تان را وارد کرده  سپس نمایید

آنگاه تنظیم اولیه پایگاه داده های سیستم مدرسه الکترونیک  را انتخاب نمایید

    در پنجره بعدی تنظیم پایگاه اطلاعاتی روی این ماشین را انتخاب و ادامه می دهیم

   در پنجره بعدی نیز ادامه را کلیک می کنیم

در پنجره بعدی بعد از مدت زمان کوتاهی که قسمتی که قابل رویت است کامل شد ادامه را انتخاب کنیم

 نکته قابل توجه در این مرحله است که ،باید  حتما دقت کنیم چون اینجا دو انتخاب داریم: 

اگر بخواهیم برای اولین  بار روی این کامپیوتر ، سیستم دانش آموزی را نصب کنیم

 گزینه اول ایجاد پایگاه جدید و سپس کلید ادامه را انتخاب می کنیم

در پنجره بعدی در قسمت مسیر نصب فایلهای پایگاه کلیک کرده و درایوی را که می خواهیم پایگاه در آنجا نصب شود ، انتخاب می کنیم.

( محل نصب این نرم افزار نباید درایو ویندوز باشد  چون اگر این نرم افزار در درایو ویندوز نصب



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : روش نصب سیستم دانش اموزی , ایجاد پایگاه داده , مسیر نصب نرم افزار،درایو ویندوز , ایجاد جداول پایگاه , اموزش نصب و روش کار با برنامه دانش اموزی , اموزش نصب سیستم دانش اموزی , اموزش پرورش خراسان جنوبی،بیرجند،سربیشه ,
اموزش نصب سیستم دانش اموزی نوشته شده در پنجشنبه 1393/03/22 ساعت 4:15

موضوع : سیستم دانش اموزی , ترفندهای کامپیوتر , رایانه ,

چگونه برنامه های دانش آموزی را در ویندوز 8 نصب کرده و استفاده کنیم؟

 

برنامه های دانش آموزی برای اجرا نیاز به نرم افزارهایی دارند که قبل از نصب برنامه دانش آموزی می بایست آن ها را نصب کرد . البته فایل Setup برنامه های دانش آموزی به گونه ای تنظیم شده اند که در ابتدا این نرم افزارها را که شامل SQLExpress ، CrystalReports ، .NetFramework ، WindowsInstaller و MDAC است، کنترل کرده و در صورتی که بر روی سیستم عامل نصب نشده باشند آن ها را نصب خواهد کرد و پس از آن نرم افزار دانش آموزی نصب خواهد شد.

مشکل:

در زمان نصب برنامه دانش آموزی در ویندوز 8 ، به دلیل این که نسخه بالاتری از نرم افزار .Net.Framework در ویندوز 8 نصب شده است ، نرم افزار دانش آموزی با خطا مواجه شده و نصب نمی شود .

راه حل این مشکل :

برای رفع این نقیصه می بایست نسبت به نصب نرم افزار Net Framework به صورت دستی و از پوشه dotnetfx اقدام کرد ، در زمان نصب این برنامه پیغام خطایی ظاهر شده که برای رفع آن باید حتما



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : روش نصب سیستم دانش اموزی در ویندوز 8 , چگونه در ویندوز8 برنامه دانش آموزی نصب می شود؟ , رفع مشکل نصب برنامه بر روی ویندوز8 , سیستم دانش آموزی مدارس , نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای برنامه های دانش اموزی ,
روش نصب برنامه های دانش آموزی در ویندوز8 نوشته شده در پنجشنبه 1393/03/22 ساعت 3:46

موضوع : دانلود نرم افزار , رایانه ,

چگونگی نصب فونت ها

 

اگر همانند الان که فونت هایی برای دانلود در انتهای همین پست قرار داده ام یا یطور کلی از اینترنت فونت های مورد نظر را به صورت یک پکیج در فرمتهای Zip یا RAR دریافت کرده اید، ابتدا لازمست آنها را از حالت فشرده خارج کنید (Extract) کنید و سپس مراحل نصب را ادامه دهید.

نصب فونت در ویندوز XP

در ویندوز XP تنها با کپی کردن فایل های فونت به مسیر C:\Windows\Fonts عملیات نصب فونت های مورد نظر به آسانی انجام میشود.

برای این کار، فونت های مورد نظر خود را به حالت انتخاب شده در آوردید. سپس درایوی که در آن ویندوز xp را نصب کردید را باز کرده و بعد به ترتیب پوشه های Windows و Fonts را باز کنید. معمولا مسیر نصب ویندوز در درایو C میباشد، پس فونت ها را داخل پوشه در مسیر C:\Windows\Fonts یکشید (دراگ کنید) تا فونت های جدید درج (Paste) شوند و عملیات نصب فونت به درستی انجام شود.

با انجام این کار به راحتی میتوانید فونت های مورد نظرتان را در ویندوز xp نصب کنید.

نصب فونت در ویندوز ۷ و8

نصب فونت در ویندوز ۷ -8 برخلاف ویندوزxp ،راحت تر می باشد . به طوریکه می توان قبل از نصب فونت مورد



...ادامه مطلب

امتیاز :

برچسب ها : روش نصب فونت در ویندوزXP , جگونگی نصب فونت در ویندوز 7 ،ویندوز8 , دانلود فونت , فونت های زیبای فارسی , دانلود و نصب فونتهای زیبای اسلامی , اموزش و پرورش،مدارس،معلم و دانش اموز ,
دانلود فونت های زیبای فارسی و روش نصب انها نوشته شده در پنجشنبه 1393/03/22 ساعت 2:58

موضوع : سوم راهنمایی ,

 

به نام خدا

اداره آموزش و پرورش خراسان جنوبي           مديريت آموزش و پرورش شهرستان .......

كارشناسي سنجش و ارزشيابي تحصيلي

نام و نام خانوادگي:                            مدرسه راهنمايي: .............               سال تحصيلي: 93-92   

پايه :  سوم                                         نوبت: اول                                            نام امتحان: قرآن   

 تاريخ امتحان:      /    /               مدت امتحان: 60 دقيقه                            ساعت شروع: 8  صبح

شفاهي/ عملي             عدد:              حروف:                                           نام دبير : ............

کتبی                                         عدد :                                             حروف:

..........................................................................................................................................

1-لغات زیر را ترجمه کنید   .2نمره

خاشِعً ...........             رَایتَ...............           فوز .............                      لعلکم .........

 َانفِقوا ..............       رَزَقنَا..............             نَجزِی ................               کَریم ...........

 

2-ترکیب های زیر را ترجمه کنید .3نمره

1- نِعمَ النًصیِر.........................            2 -  اَصحابَ الجَحیم...............................

3- کُلُوا مِن الطیًبات...............              -4 – وَ الرًسول یَد عوکُم .........................

5- وَ اَطیعوُا الرًسول.............                .6- و کَذًبوا بٍایاتِنا..................................

 

3- ترجمه صحیح هر عبارت را علامت بزنید.1نمره

 

1-و الله بِما تَعمَلونَ بَصیر

الف ) و خدا وند به آنچه انجام  می دهید بیناست –

ب)و خدا وند به ان چه انجام می دهید داناست .

2-عالِمُ الغَیبِ وَ الشًهادَه

الف )نهان و آشکار را میداند.

ب)دانای نهان و آشکار

4- آیات و عبارات زیر را ترجمه کنید.4نمره

1-قَد بَیًنا لَکُم الایاتِ لَعَلًکم تَعقِلون     

 

     ....................................................................................................................

 

2-وَ هُو الًذی خَلَقَ السًماواتِ وَ الاَرضَ فی سِتًه َایًام    

........................................................................................................................

 

3-یُسَبًحِِِِ لِلًه مَا فِی السَمواتِ و مَا فِی الَارض        

  ......................................................................................................................

 

4-اٍنًما اَموالَکُم وَ اَولادِکُم فِتنَه

 .....................................................................................................................

 

موفق باشید

دانلـــــود نمونه سوال ورد

 

دانلـــــود نمونه سوال پی دی اف



امتیاز :

برچسب ها : نمونه سوال قران سوم راهنمایی , دانلود نمونه سوال ورد , سوالات امتحانی سوم راهنمایی ,
نمونه سوال قران سوم راهنمایی نوشته شده در شنبه 1393/03/17 ساعت 3:26

صفحات سایت

تعداد صفحات : 124





لینک دوستان
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به moalleman می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .